Tankar.....

Själar, ja dom kan verkligen vara olika.

Vilken text jag fick av Nettan & blev så rörd ojoj oj......
Men hon är ju själv en pärla, en äkta sötvattenspärla som ställer upp i vårt o tårt.
Hon har varit min förebild genom åren & en bra sådan = ). Du är själv en energi knippe som delar ut glädje till andra o det finns alltid plats. En 4 barnsmamma i världsklass!!!
Så glad jag har dig & din familj  o stunderna tillsammans som alltid blir lika perfekta =)
Det är glammgit mamma liv det!!


Nytt år som sagt & har inga direkt nyårslöften , förutom att man ska ta vara på varandra & dom man håller kär.
LIVET ÄR ALLDELES FÖR KORT FÖR ATT inte göra det.
Familjen kommer ju självklart först.

Nyårs kyssen till min man " Love You " =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0