Städa bort Julen.

Varför blev jag inte förvånad när jag såg Ajas inlägg att hon städat bort Julen ETT i natt. Hon står som oftast uppe sent på kvällarna och städar och pysslar. Det är inte ofta hon sitter ner, energiknippet hi hi...

Men nu idag är det min tur. Nu ska det städas bort och skönt som sagt att få bort allt nu och fram med vanliga lampor och saker. Älskar verkligen Julen och allt som hör till men nu när det är över vill jag få bort det.

Igår var vi hos familjen Berggren / Flink och lekte ute i härliga labyrinter och grillade korv. Sen blev vi bjudna på fika inomhus och tur var det för jag höll på och frysa ihjäl.

Men vilken härlig dag och tusen Tack för all fika, mat och mysigt sällskap.

Ha en lovely day KRAMIZ Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0