Ledig

Åhh YES nu har jag semster några dar. Och visst jag har ett underbart jobb o gillar det jag gör. Men har varit mycket jobbande nu ett tag och det ska bli så himla skönt o bara va med mina underbara barn. De är ju det bästa som finns.

Så idag har de fått bestämma vad som skall ske och det var leklandet som stod på topp för alla fyra faktiskt. Så nu ska vi dra till Karlstad och leka av oss.

Kallt är det fortfarnade, riktigt kallt. Men hoppas det blir några dar som vi kan åka skidor med. Har införskaffat utrustning till Clara också nu så nu är det bara ut i backarna.

Blir nog Fryksås några dar o Grönklitt. Ska bli skönt o komma dit o kolla av läget.

Men nu ska jag ta o fixa i ordning barnen.

Have a lovely day. Kramelikram Nettan.
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0