Fredag

Nu är snart Januari slut också och det tar inte länge förränn våren är här. Men först ska vi hinna med både sportlov och påsklov i skidbackarna. Härligt när det är ljusare dar, sol, några minus och va ute hela dagarna. Precis så vill jag vädret ska bli!

Men idag blir det också en härlig utedag med Cornelia och hennes klass. Vi ska iväg och åka skridskor, pulka och ha med liten mysig matsäck. Sådana stunder är värdefulla. Lucky me!

Efter det ska vi dra till askim och badet där. De har längtat o väntat på att det ska bli av. De älskar verkligen o bada o äventyrsbadet där är väldigt lagom. Så nu äntligen passade det.





Hade gärna velat hälsa på min underbara lillasyster Jennie med familj som har flyttat och nu bor utanför Oslo, ska va en jättefin lägenhet. Men det beror på vad klockan blir, men man vet aldrig. Kanske dyker vi upp.

Nu har Robinsson gått i slutspurten och final väntas på Lördag. Tycker det är sååå bra och ska bli kul o se vem som står som vinnare. Jag tycker ju Annica är toppen men tror inte hon fixar det. Men på Lördag smällerv det :-))

Nu har jag en massa o fixa o dola med.

Ha en helt underbar dag söta ni.

Kramiz Nettan.  

Kommentarer
Postat av: lillasyster

ja det var synd ni inte hann att komma hit o hælsa på! men ta det en dag till veckan då, melvin saknar er alla likaså jag.. ensamt i norge..

2010-01-29 @ 18:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0