Snöyra

Vilket väder. Så mycket snö och det bara yr omkring. Det enda jag inte gillar med detta är trafiken. Händer alldeles för mycket.

Åhh jag vet att jag har varit kass på att blogga på ett tag, men om sanningen ska fram så har jag inte haft riktigt den där tiden. Men visst inga undanflykter, allt går om man vill. Men då är det väl också så att jag tycker inte det är lika kul som förut.

Just nu har jag mycket annat för mig och mycket att fundera på. Kanske ni får veta nån gång.

Just nu är det väldigt lugnt här i stugan och vi har käkat köttfärssoppa ( Anton & Cornelias val ) Jag har ätit min försa halva semla och det smakade mycket bra. Har väntat och väntat och få ta en på ett gott fik men det har inte blivit av, så nu köpte jag med hem till oss istället. Bra val!!

I morgon ska våra minsta små gullungar börja på slalomskola och det ska bli så kul om de hinner lära sig en del innan vi drar till fjällen. Det är inte min starka sida att lära ut slalom. Krävs både talang och gott om tålamod.

På jobbet rullar det på och jag önskar jag hade tagit lite kort och visat er på nyheter, bla en supersnygg skinnjacka med nitar och leggings med lappar på benen. Ja det är så mycket snyggt, Lovar!!!

Ha nu en bra kväll och härlig vecka. Ta vara på stunden och njut av det du har.

KRAM Nettan.

Kommentarer
Postat av: Lena

har ni slutat att blogga?

2010-02-08 @ 07:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0