Fredag

Fredag & ledig. Härligt! Finns inget bättre än att få va med mina kära älskade. Så nu hinner vi fixa lite innan skolbarnen kommer hem och jag har alla hemma. Love ♥

Igår hade Cornelia o Clara sin sista slalomlektion och de har lärt sig så mycket. Tycker det är superkul och ville inte alls åka hem. Men gulliga storasyster Amanda o hennes gulliga vänner tog med dem upp i backen ett åk till och då var det stolta flickor som kom ner och hade fått åka med se " stora tjejerna " Nu väntar vi alla på sportlovet och skidåkning, ska bli så kul.

Igår hade Ester & Hugo hittat en ny plats att softa på. Våra söta små missar.






Förra helgen blev det Semle bak och kaffe. Passade på att göra några vaniljbullar till barnen som inte är så jätteförtjusta i semlor. Och det blev poppis. Väldigt lätt och enkelt när det var samma deg. Så bara att välja som man vill och baka ut lite olika varianter.



Nu ska jag lägga pussel med Clara sen får det bli en promenad i sköna solen. Ha en underbar fredag. det ska vi ha. Kramiz Nettan.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! jag har rensat min garderob till priser fr 9kr, kika gärna in min blogg. Tack

2010-04-01 @ 00:10:43
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: camilla

Tråkigt utan er blogg.. saknar den

2010-05-07 @ 09:51:46
Postat av: Linda

Gud va gott med semlor!!! Så sugen jag blev nu :-)



Kram Linda

2010-10-03 @ 19:20:47
URL: http://jolinsinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0