Yes!!

JA va duktig o tränade idag igen, så får vi se va länge det håller i sig.
Nu har jag väl träningsvärk under helgen, blir gött det. Känner också det ska bli skönt med helgen o få va med alla nära & kära♥

Kul ni peppade mig i bullbaket & att dom såg ät bara ut , gulligt. Om sanningen ska fram så va det värre än det som visades på bilden. Jag hade både mjöl o strösocker i hela huset. Disken va ju som ett berg tillslut så jag lovar det var upp & ner på allt här hemma.
Kul att höra att fler kan få så!!!!

Sweet dreams Aja♥


Kommentarer
Postat av: mandel

Hihi! det är så det SKA vara! Ett trivsamt kaos gör livet komplett :)

2009-09-11 @ 14:38:47
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0