Vill ha, vill ha....

Massa grejer som jag vill ha, bara måste. Aja har den fina lampfoten i sitt kök och nu vill jag också ha sådana. Två stycken till mitt kök. Men nu när jag äntligen bestämt vilken fot & skärm jag ska ha, så finns inte skärmen i lager. Iiii ahh vad frusterande. För när jag väl bestämt mig så vill jag inte vänta. Men men inget att göra. Får väl vänta in dom. Men kolla in vår länk till Nordljus säger jag till er som gillar inredning. Såå himla mycket vill ha produkter. Dessa hamnade på min lista....



Förvaringsburkar bomullstops & pads
   Burkar att ha tops o pads i på mitt nya badrum, ja badrummet har vi inte börjat med än. Men nånstans måste man ju börja så varför inte med dessa tjusiga burkar.         

Ungnsform Lavendel   Lila ugnsform hade varit perfekt nu när jag bytt accentfärg i köket, till just lila.  Muffinsformar RosesBakformarna jag alltid vill ha när jag bakar men inte har.

Skål Mint        Skålar kan man inte få för mycket av. Eller???


            Lampfot             Lampskärm         Också till slut den tjusiga lampfoten & skärmen.


nu måste jag göra nått nyttigt.

So long... Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Lila är den vackraste färgen ever!!! Jag är sanslöst dålig på inredning :( jag vill, men har liksom inte gåvan. Jag ska bli rik och köpa mig stil istället :)

2009-09-14 @ 19:54:44
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0