Fart & Fläkt

Igår var jag på jobbet igen och det känns som jag är hemma när jag är där och har mina egna rutiner och ordning, precis som här hemma. Så jag började dagen med att städa o hann inte klart till öppning så jag gick runt där tills jag såg någon komma in då var det bara att stänga av.

Jag ursäktade med ett leende och den här kunden som är en av stamkunderna, log bara o sa att så här är det hos henne jämt, att dammsugaren står framme. Ja då kände jag det lustiga att jag faktiskt har två hem. Och det känns så härligt med alla våra stammisar att det känns som de kommer och hälsar på och att jag kan göra nått för dem och tillbjuda våra snygga kollektioner.

Iaf var det dags efter städning att göra klart vårt nya fönster till J&J. Stod där o hängde i en stege för att få upp typ världens största poster i tyg. Puhhh, men nu sitter den på plats och det blev görbra!!!



Vi har så klart Jack tema och vi har grymt snygga höstjackor för både kille o tjej.



Nya slitna jeans till killen. Vi har fått så många snygga nya modeller att jag blir lyrisk och svårt att välja vilka mannen ska ha. De här är en av favoriterna.



Vi har en gullig praktikant hos oss under hösten som heter Regina o är kanonduktig.



Micke i full fart som vanligt. Här säljs det jackor....



Mazza härliga koftor för hösten.

Klart hon får ställa upp som modell. Ny dunjacka för kalla dagar. Tack snälla för bilderna :-)

Efter jobbet var det och kasta sig iväg till Karlstad. Amanda & Anton behövde massor av grejer. Men effektiva som vi kan va så plöjde vi igenom ganska snabbt och hittade det mesta som vi skulle ha. Så nöjda barn och en jätte sliten mamma (som har fått världens förkylning) gick sedan o tog kvällsmat på Mac Donalds innan hemfärd.

Aja med barnen mötte oss ju också som alltid är lika trevligt. Jag hann inte titta alls åt mig men jag & min kära ska ta en alldeles egen dag utan barn. Så då är det min tur. Men skönast är när det inte behövs något, utan bara kan gå o småstrosa. Då finner man också de roligaste köpen.

Nu ska jag ta ett ryck o plocka ihop här. Aja o Valle är på väg hit. Så vi ska ha en riktig prat o mys dag.

Ha det gött KRAMIZAR NETTAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0