Morgontrött

God morgon! Ja försöka läsa ja, som Aja skrev. Det är väl mitt problem att jag läser för länge ist. Dessa böcker är så bra och jag har ju bara tid att läsa när jag går o lägger mig. Läser o läser, tittar på klockan och blir stressad över att jag ska upp om några timmar. Ja bara ett kapitel till... Så går det som det går på morgonen också.

Vaknar o är trött, alldeles för trött för mitt eget bästa.

Tänk om jag kunde ha lite mer själv diciplin. Men det har jag inte. Önskar men Not. Lika bra o erkänna.

Samma sak med mat, godis, kaffebröd, shopping mm. Vill låta bli men Not. För gott & kul att avstå.

Men jag har ju nått att se fram emot på kvällarna. Krypa ner och bege mig in i fantasin.

Precis detta som jag gör nu. Det är jag bra på. Att komma på positiva saker med det mesta. Alltid hitta ursäkter och anledningar till att jag gör som jag gör. Vända och vrida så det passar mig. Bra va???

Snart är det " Marten " här och barnen väntar o väntar. Räknar dagar mm. Till helgen är det bara en vecka kvar. Men visst även om jag inte är nått stort fan av själva Marten så är det alltid kul med så mycket folk i rörelse och man träffas och är social. Hoppas på en helg med bra väder.

Nu ska jag försöka fixa till mig o barnen. Plikten kallar.

Ha en bra dag söta bloggvänner. KRAMIZAR Nettan ♥


Kommentarer
Postat av: Tina..Martensson♥

Tjenixen..glada.posetiva du..

sitter här på Alnö...å små leeeeer när ja läser

dina rader...men HJÄLP... VA man känner igen sig..

VÄRKAR VARA HELT OMÖJLIGT...att stänga igen dom

vakra blå..å sova...är så trött idag..suck mer kaffe

senär de bara att möta dagen..Jobb först...sen min

älskade yoga..Ha en bra dag nu..för de ska ja ha.



Kram till dej underbara fina glada.Anette..

från ett soligt vackert Alnö..:-)// Tina..(mamma till aja).....

2009-09-08 @ 08:00:55
Postat av: Carro

Hej,



Nettan,nettan du är bäst, utan dig skulle jag inte vara värst.

Jag älskar att veta att du alltid finns där, du är min bästa vän o jag håller dig kär.....

Fint va´. Eran blogg är hur bra som helst! Hälsa Aja...Kram

2009-09-08 @ 08:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0