Trötta barn.

Hemma igen efter en heldag på jobbet. Möttes i morse av ambulans o brandkår utanför centret. Drunkningsolycka fick jag höra senare. Fy va otäckt såna saker är. Sånt borde inte få hända!

Annars har allt varit som det brukar på Måndagar. Fullt upp o massor att fylla på efter helgen.

Kom till fritids och där satt en väldigt trött Cornelia som knappt orkade röra sig. Men fick henne med mig o sen o hämta Clara som va hos farmor o farfar. Väl hemma var det till att laga mat på direkten. Nu har två små flickor gått o lagt sig ( redan, ja jag vet. Men va så trötta ). Men ser på barnprogramm så de har inte somnat.

Anton har precis anlänt från " Gårn " o sitter o käkar.

Vi ska ta o städa hans rum tillsammans. Han blev jätteglad när jag sa det, hi hi....

Lovade lägga upp kort idag från dopet. Men av nån konstig anledning så finner jag inte kameran. Spårlöst försvunnen. Men misstänker att en viss man i huset lagt den nånstans, hmm???

Så bilder blir när den dyker upp igen.

  Den snygga skinnjackan ( fusk ) vi fått. Som jag bara va tvungen att köpa. Kanonpris på den, 399,95.

Sen har vi ursnygga leggings i olika modeller o färger.

 Missa för allt i världen inte 25 -27 sptember då ni har möjlighet att få 20 % på ett helt köp hos Vero Moda. Måste ha en talong i nya nummret av Glamour. Perfekt att ladda upp vintergarderoben.

Så nu har jag gjort lite reklam med, hi hi....

Nu ska jag ta & göra lite nyttigt. Men först bara kolla lite andras bloggar.

Hej svejs Kram Nettan .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns jackan i någon mer färg? Har ni några kvar?

2009-09-09 @ 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0