Torsdag

Sitter nu med mitt morgon  kaffe o va faktiskt pigg i morse när jag vaknade. Inte hänt på hela veckan.
Har lillplutten i knäet som gillar att mysa på morgonen♥
Finns väl inget bättre än att få ta det lite lugnt, men jag känner mig själv o tyvärr så blir det ofta bråtska i sista sekunden.

Nu ska det bli lite frukost o sen får vi köra sötis Lova till förskolan. Efter det kommer Nettan o Clara & hämtar oss. Valle tycker det är så kul att åka i deras nya bil =)
Han bara älskar allt va bilar o traktorer heter. Klockan tickar bäst att sätta lite fart.

I kväll blir det träning igen & jag ska köra passet men är så typiskt känner mig inte till 100, har ju ont i denna hals. Får ta lite alvedon o se om det går över.

Kram på alla sötisar o ha en trevlig dag.
Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0