Tjobidi dooo

Var nog en ren hälsokur o va tillbaks på jobbet. Förkylningen börjar ge med sig o jag känner mig full av energi.

Hade kommit så mycket snyggt. Ja, jag vet så skriver jag ju jämt men det är så sant som det är skrivet. För mig fick det bli en ny snygg jacka i fuskskinn. En sån där underbart bra att man kan ha den inomhus också. En ny top o en massa godingar till Håkan.

Sen skulle jag in på Cubus o ha en poncho till Clara och kom ut med en proppad kasse. De hade 30 %. Lättlurade jag som inte behövde nått mer till barnen. Men lika bra o passa på när det var erbjudande.

Men tröstar mig med att de flesta nog är likadana som mig. Annars skulle ju inte dessa % dagar finnas. Men mycket nöjda barn blev det iaf. Till och med min kära uppskattade allt. Ingen ryckning på näsan. Puhhh....

Nu har vi käkat o jag har precis tagit ur marängtårtan ur ugnen. Dop i morgon o lovat att baka en tårta till syster yster.

Barnen sitter i badet så måste nog få upp dem nu o i säng. Sen blir det soffan lr sängen för mig med.

Ha det gött KRAM Nettan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0