Tisdag

Nu har jag läst färdigt första boken i Twilight, OCH verkligen så BRA!!! Beroendeframkallande på högsta nivå.

Clara sover och låg hela dagen igår. Men kommer nog upp glad som en lärka sen :-)) det kan ju inte hålla i sig så länge så hon borde va feberfri idag.

Själv har jag tvättat allt som finns att tvätta här hemma ( i stort sett ). Min kära kom hem igår kväll som en glad överaskning = jätteskönt !!!

Idag måste jag åka till jobbet en sväng men får höra med min kära svärmor om hon kan ha Clara en stund. Brukar aldrig va några problem och jag hoppas jag är tillbaka inom kort.

Nu ska jag ta en kaffe och se på Vakna med the voice sista halvtimmen som är kvar.

So Long Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: Putte

jag vill låna böckerna efter dig.

2009-09-01 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0