Time?

JA va tiden går !!!!

Ska försöka lägga mig lite tidigare i kväll men ser ju inte ut som om det blir så. Fullt upp även denna dag fattar inte va jag gör ? Har nog inte suttit fem min. Detta kylskåp som jag skulle ha ställde till det mer än vad jag trodde = )
Hela köket är kaos o saker över allt, det är i alla fall på plats nu o en början på det hela.

Allt blir nog bra när det är på plats, blir i alla fall så skönt med ett stort kyl & frys.

Idag hade jag även besök av vännen Therese o hennes tjejer, blev ju självklart kaffe o fika. Hon skulle låna Nalleformen, lycka till med baket Therese!!!!

Har ju varit så fina höstdagar så jag o Lova passade på att ta en prommis & hon cyklade på sin nya cykel. Va så stolt, hjärtat mitt♥




I morgon kommer Nettan, My lovely friend♥ o Clara hit en snabbsväng. Men som Nettan skrev så blir det i alla fall fika o en runda på stan.  Ser fram emot morgondagen alltid lika kul att traffas =)
Känner lite halsont o det blir värre o värre, hoppas jag kan sova bort det. För i morgon ska jag hoppa in o ha träningspasset, vad har jag gett mig in på ?? Men bara att köra det go go!!!

God natt Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0