Stress

Ja det känner säkert många till. Speciellt föräldrar, man känner sig otillräcklig.
Den här veckan har bara gått med full fart o det har varit något varje dag. Barnen ska i väg på aktiviteter o jag ska träna & sen vill dom självklart ha kompisar o leka.
Det blir körning hämtning o sen drog jag ju igång med att byta  kyl o frys, det va faktiskt krångligare än va jag trodde.
Så har städat i gäl mig denna vecka i köket o det blir ju på kvällarna när barnen lagt sig.

Därför är jag så glad att det är Lördag ska bara ta det lugnt hela dagen o inga tider att passa det är lyx det♥
Ska bli någon god mat o massa gott i kväll, bara njuta med en bra film.

Nettan va ju i Arvika på torsdagen en snabbis. Vi hann på stan som vi tänkt men det va lite stressit =) Men det slutade bra o vi tog en lång fika på City, alltid lika mysigt ♥

Lite plock blir det ute sen, som sagt va så är ju hösten här o behöver göra i ordning lite i trädgården. Håller ju även på att måla huset så hoppas solen skiner i några dagar till.
Bor ju i ett hus på 150 kvadrat så det finns ju alltid något att fixa med. Läste i en annan blogg om städhjälp en gång i veckan för 160 :- timmen, klart värt det. Skulle va härligt varje fredag få ny städat hus med rena sängkläder.

Puss & Kram Aja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0