Stor kopp kaffe

Just vad jag tar mig nu.

VA trött i morse men piggnar nog snart till. Va skönt det skulle va att få sova o idag ville jag bara dra täcket över mig o somna om. Tur va väl att Lova va pigg & glad i morse, så det va bara att dra sig upp.

På shemat idag? Har ju alltid lappar jag skriver o får ju panik om den blir borta. Jag vet: måste sluta med dom är ju slav under sig själv. Nettan sa till mig hon gjorde så hon med förr, men bara slutade.
Å det klarar inte jag!!!!! Ok ska jobba på det o ni ska bara se min almenacka den är full av kladd varje dag.
Inte konstigt att jag inte hinner med ha ha !!!!

Ska snart vara taxi igen till skolan & sen får det bli en prommis i stan.
Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Jag är också sådär strukturerad. Jag vill helst ha scheman över allting!

2009-09-23 @ 08:53:30
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0