Spökjakt!

 Ja det är sant. Följde Malins råd och har gått runt i hela huset och haft en trollstav och formel " Tvi tvi inga spöken här, bott " Och viftat med trollstaven. Pratade om det här med spöken o va Clara tyckte o tänkte. Sen berättade jag att spöken inte tål glitter. Så det har vi haft runt fönster o dörrar. En väldig cermoni har vi haft för oss. hi hi... ska bli spännande o se hur detta kan gå???


Hann med & baka o städa. Bytte gardiner i köket till lite höstigare. ( såna där jobbiga saker jag bara måste göra. Stör mig om jag har för somrigt hemma ) som om nån mer än jag bryr mig.


Clara va så rolig o frågade

-Gör du fint till Marten mamma?
-Ja det kan man väl säga.
-Men det var inga bra gardiner, inte bra alls.
-Nehej hjärtat vad tycker du är fint då??
-Jag tycker att det ska va med karuseller på.

Jag log för mig själv när jag tänkte på gardiner med en massa karuseller på. ja det hade varit nått det.

Nej nu ska jag äntligen krypa ner o kasta mig in i vampyrernas värld. Det är illa med mig, riktigt illa. Vampyrer var min stora skräck när jag var liten. Minns det än idag. Och NU fullkomligt älskar jag dem.

Natti Natti KRAM Nettan ♥


Kommentarer
Postat av: mandel

Grattis på namnsdagen föresten :)

2009-09-09 @ 22:25:29
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Nettan

Tackar tackar. Du är Andra som säger Grattis. jag har inte ens visst om det. Va gulligt att nån vet. Ja det där med bak framför fick jag läsa en gång till. kan bli lite dumt ibland. ha ha KRAM

2009-09-09 @ 22:31:23
URL: http://ajaonettans.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaha! åh så söt :) med karuseller!



tänkte skicka ett sms igår eftersom du hade namnsdag, men glömde bort det så grattis i efterskott!

2009-09-10 @ 22:22:42
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0