Sol

Skönt att se lite sol igen, hösten kom ju såååå snabbt. Ska ta en promenad idag när jag lämnat Lova på förskolan.  Sen blir det hem & röja lite.


Blir ett möte med Nettan i Karlstad senare kanske, alltid mysigt att träffa dom. Sen har ju jag en tjej som snart fyller 6 år. Är ju hur svårt som helst att hitta presenter till denna tjej.

Men hon gillar ju allt från kläder till småsaker så något ska vi nog kunna hitta på!!

Kakorna Nettan bakade har jag smakat på hos svägerskan Åsa & dom är toppen speciellt för barnen. Det såg ju riktigt smaskit ut på bilden Nettan lagt ut. Tur jag bor en bit i från annars hade vi nog fikat o bakat varje dag
jag o Nettan♥

Njut av Livet karm Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0