Snart helg

Det var längesen jag längtade så mycket efter helgen som jag gjort denna vecka. Men ska bli så himla skönt i morgon när jag slutar o bara få åka hem.

Så kommer ju min käresta i morgon också och det är bara helt underbart. På Lördag ska vi på kalas till Lova och då brukar det dukas upp med en hel buffe med smaskigheter. Mums!!!

Amanda börjar denna helgen med sin konfa läsning så tider hit o dit. Men det får va hur det vill bara jag får va med mina kära. Ska njuta hela helgen o Amanda hämtar vi redan på Lör fm. Så då har jag alla hemma, hoppas jag??

Ska ta ett tag i tvättstugan sen ska det bli en tidig kväll...

Kram & God natt Nettan ♥


Kommentarer
Postat av: carro

Såg att aja bakat bullar så det blir nog gott. Amanda konfirmation??!! När blev hon så stor....JObbigt måste det vara som mamma när man blickar tillbaka på vad man själv gjorde på lägren..hahaha...



God Natt

2009-09-10 @ 23:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0