Sent igen

AW09 Nova Star Tunic tee purple  Kan inte låta bli, är som en drog att surfa på nätet och favoritsysslan är ju att kolla in inredning och barnkläder. Men har faktiskt gjort lite nyttiga saker också och mest tråkiga, som att betala räkningar, skicka efter skolkort mm mm. Men nu är det klart och alltid skönt när det är gjort.

Sen blev det skojiga saker och fann den här superfina tunikan till min lilla Clara. Åhh längtar tills den dimper ner i lådan. Skulle inte ta mer än en till två dar. Letar oftast efter de som har smidiga & snabba leveranser. www.freshmilk.se blev det denna gång. Den här ljuvliga saken kommer från Nova star och känns som ett Clara plagg. Letade roliga mössor också men fann inga, så den som har nått tips är det mycket välkommet.

I morgon tar vi nog en tur till Arvika o kära släkten. Längtar efter busfröna Lova o Valle. Fasters små älsklingar. Måste höra ALLT om hur fröken Lova haft det i Stockholm. De hann ju inte se slottet och nu har jag sagt att jag kan åka dit med Lova. Undrar om Aja släpper iväg oss ensamma, hmmm skulle inte tro det. Men kanske kan bli en tripp för allesammans så kan killarna gå en barrunda och vi snälla flickor på slottet o sen lite shopping.

Men det hinns nog inte förränns till våren. Men altid bra o ha saker framför sig.

Nu ska jag krypa till kojs. KRAM & GOD NATT NETTAN ♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Det här med snabba leveranser är viktigt! Jättefin tunika, jag ska genast surfa in på sidan :)

2009-09-30 @ 12:59:56
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0