Party

I kväll va det PARTY, alltså Tupperware.  Va typ 100 år sen jag va på det så det va faktiskt kul att se om det kommit något nytt. Inte ändrat så mycket utan mest färgerna.
Bokade själv ett party hemma hos mig i dec så är det någon som vill komma säg bara i från!!


 Tidigare i dag passade hela familjen på att att äta lunch tillsammans, så det blev på Jenny´s .
Måste säga att räksalladen är toppen där, den ska ni prova om ni inte redan gjort det.
Sen blev det hem o titta till arbetarna, min kära man har äntligen börjat med bygget ute o hoppas det blir klart i höst. Vi ska göra soldäck på framsidan o bara väntar efter resultatet!!
Men just nu är det bara lera o hundarna & barnen leker for fullt där så jag är jätte glad för allt regn som kommer,
(not).
Ska försöka bli trött nu o läsa lite♥   " Have a good night"
                       
                               ♥AJA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0