Onsdag morgon.

     Svar om jackan: Den snygga jackan finns i butik nu o i färgerna svart, creme & grå ( som bilden ). Jag valde den i svart, som typiskt mig. Men har använt den så mycket. älskar den.

Bara slå en pling så kan jag lägga undan vettja!!!

Morgonen har gått i vanlig rutin men Clara har kommit in i en spök period. Så hon vaknar varje natt o är rädd. Då ska hon ligga hos mig, ha lampan tänd, dörren stängd. Ska kollas efter spöken mm mm. Jag blir så trött. Måste få sova på natten de timmarna jag är i säng. ( inte så många ) Sen har jag jättesvårt att sova med ljuset på. Har sagt o pratat om att det inte finns några spöken. Men vad hjälper det. Nån har sagt att det finns och då tror hon på detta. ARg hii blir så förbenad att nån sagt så till henne. Hatar att man ska skrämma med sånt. Hon är ju livrädd. Stackarn!!!

Så nu sitter vi i en ond sits. Hoppas det går över snaaarrt!!! Har nån några bra tips så låt höra???

Men hon verkar inte va trött på morgonen iaf. För vaknar innan jag ska väcka dem o är som vanligt min goa tjej utan spöken.

Nu ska vi snart dra iväg o hoppas på ännu en toppen dag.

Tjingeling Nettan ♥


Kommentarer
Postat av: malin

ett roligt tips är att ni kan ha en trollstav lite glitter och trollabort spökena, sen får hon strö lite glitter innanför sitt rum som "skydd" :)

2009-09-09 @ 09:35:37
Postat av: mandel

Min Maja (4,5) pratar inte på annat än spöken, monster och en och annan krokodil. ALLA lampor ska vara tända, tom lampan på balkongen. När jag inte kunde tända lampan som gör att det är ljust utomhus grät hon i en halvtimma! Det är SVÅRT att vara till lags ibland :)



Mysig blogg! Kram från Madelene (på Life)

2009-09-09 @ 13:15:14
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0