Njuter

Av att det är kvällen nu!!!

Hinner inte med dagarna, tiden går för fort. Har varit riktigt stressiga dagar man ska hinna allt.

Idag har vi även haft som ett öppet café hos oss, dropp in hela dagen med släkt & vänner. Men är ju trevligt att dom vill besöka oss =) Skulle ha tränat idag men får ta en morgon prommis i morgon i stället.
Finns väl inget bättre än att börja dagen med
en lång promenad. Luften är ju så härlig på hösten♥





Igår va det ju ridning igen som tur va är ju moster Fanny här & denna gång fick hon va ledare åt Lova o hästen.
Självklart vill hon fortsätta min tjej så va gör man inte för dessa barn♥
Det är ju ståtliga djur men jag erkänner jag har respekt. Fredrik va också med o titta på Lova, även han fick en chock att dom rider på så stora hästar.


Min lilla sockertopp som ätit på en svart prydnadskvist. Är så stolt över all tid jag får med min familj, det ger en så mycket energi.
Ha en bra kväll, här ses det fotboll not me!! Så jag sätter nog på en svensk film, Johan Falk.
Kram Aja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0