Musical♥

Hemma igen o åter till vardagen!!

Så skönt att komma bort & unna sig lite lyx♥ Älskar musicaler o vill se mera nu. Showen va suverän!!!! För hela familjen. Valle 3 år satt still i 2 timmar 20 min. Gick hur bra som helst, är imponerad.
Lova va hel nöjd o vill nu åka att se riktiga high school i USA, får nog vänta med det lilla gumman =)

Helgen har gått fort o man önskade man hade flera dagar när man väl va i Stockholm. Men vi kan vara stolta över våran huvudstad för den är vacker. Hela familjen trivdes o vi bodde på Söder, hur bra som helst!!
Så nu blir det nog Stockholm flera gånger. Ätit mycket god mat o självklart gått på Café & på lördagen blev det en runda i City. Va på NK o Gallerian, Hötorget o Drottninggatan. Alltid kul att kolla läget o det va massa folk i farten över allt, va ju löning.
Som sagt va, det är ju inte varje dag man åker limousine, men det gjorde vi hem till hotellet o vi njöt den lilla tiden. Barnen speciellt Valle va ju hur nöjd som helst efter åkturen.

Hela resan flöt på bra o jag har haft en underbar helg med min familj. Lova hade ju med sin bästis från klassen o hennes familj, dom är i från Stockholm så det underlättade ju mycket =).

Måndag igen så snart är det ridskolan som gäller så nu ska jag sätta lite fart. Ska bädda i sängarna innan vi åker så det är nytt o rent till kvällen =) Sen blir det nog Anka jag tittar på i kväll som alla pratar om inkl. mig själv.

Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0