Min Måndag

Är nu hemma efter en hektisk dag, så mycket att göra och nytt fönster på J&J IGEN!! Visst bra & snyggt blir det men tar sådan tid att göra dessa skyltfönster. Skulle vilja klona mig gånger fyra. Cornelia har feber idag o fick vara hos Farmor hela dan. Tur man har dem. Ställer  upp som alltid. De är GULD värda.

Men det är ändå aldrig kul att lämna sitt sjuka barn. Så hur vi löser det i morgon blir en annan fråga?? Hon är inte alls pigg. Hon har legat hela dan o har intagit soffan igen. Stackars lilla gumman.

Anna Anka ja, verkar som kära kusin Patrik håller med denna insnöade Hollywood brud. ( ja man kan snöa in där också, inte bara på landet ) Jag skulle för ALLT i världen inte vilja vara henne. Lite av pengarna då kanske men där går gränsen. Hallå hur korkad får man bli. Men jag förstår Patrik vilka citat du tänker på när du anser henne korrekt o rätt. Nått om män kanske ??? Ha ha :-)))

Nu får jag se om du får låna min fjärde bok om Edward & Bella i Twilight! Kidding.... klart du ska få låna. Jag har sju kapitel kvar men drar mig nu för att läsa ut den. Vill inte att det ska ta slut. De är ju en del av mitt liv. Vet inte vad jag ska ta mig till sedan.

Här hemma är jättelugnt. Så Ovanligt. Cornelia sjuk, Clara kvar hos farmor ( ville inte med hem ), Amanda har kompis, Anton är på fritidsgårn. Jag har städat under helgen. All tvätt borta. Alla mätta... ja ser ut som jag kan läsa lite nu. Sånt som kallas lyx!!!







Jag får ihop den här bilden med fjärde boken i Twilight. Hoppas de kan skynda sig att göra alla filmerna NUUUU o sen skriva några mer böcker. Får ju faktiskt tänka på läsarna lite!

Fullkomligt älskar dem.

Ha en bra kväll alla söta bloggvänner.

KRAMIZ Nettan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0