Måndag

Ny vecka igen!

Har varit knäppt tyst här o tagit mitt morgon kaffe, så börjar bli riktigt pigg.
Ja då börjar vardagen igen, skola o alla aktiviteter som är under veckan.
Tror jag ska ta mig en prommis på morgonen & solen skiner än så länge♥ Nu får det bli frukost till barnen o klädval, till Lova. Inte alltid det går smidigt o jag kan säga att jag  inte får  bestämma. Men är väl bra att tjejen vet vad hon vill, vi kan ju vända på det.

Ha nu en bra dag alla gulliga bloggäsare♥
Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: DIN MAN

tänk om du kunde lägga ut typ att Vad tacksam jag är för min man,utan han hade ja inte varit nånting,typ en giséll :P så jag tackar gud för han har gett mig en sådan kar å välutrustat ;) puss baby.lavo..

2009-09-21 @ 14:02:13
Postat av: DIN FRU

Lavo too baby♥ Jag är så nöjd med allt jag har världens underbaraste man & världensunderbaraste barn. Bättre kan jag inte få!!! puss puss♥♥♥♥

2009-09-21 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0