Lite piggare idag.

Igår när jag gick upp var jag som en zombie. Åhh va jobbigt o va så trött. Men idag är jag faktiskt piggare. Kanske var det den härliga promenaden jag kom iväg på i går kväll. Även om det är svårt o komma iväg så är det så skönt och man blir mycket piggare. Skulle behöva det varje dag. Men mina barn ( två av dem iaf )gillar inte att jag smiter hemifrån så det får göras med försiktighet eller när jag lagt dem.

Så härlig luft nu när det är höst också. Frisk o skön.

Nu har jag kommit till fjärde boken om Edward o Bellas historia. Mår dåligt över att det kommer o ta slut på mina böcker. De här är en absolut favoritföljetong. Ni måste läsa den, ni missar nått annars.

Dags för jobb och alla plikter. Clara har idag drop in fika. Cornelia ridskola. Så det går i ett.

Ha en skönis dag söta bloggvänner. Kramizar Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Ja är din sida lika folktom som min är ju jobbet värsta softarstället :) Himla tråkigt, men OJ vad mycket papper man hinner vända och stoppa i pärmar!

2009-09-15 @ 14:10:56
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Sara Grundel

hej hej, hoppas att allt är bra med er =) Jag måste bara säga att de böckerna är helt underbara. Jag håller ju bara på med den första än, men ändå, de andra är säkert lika bra. Filmen var ju helt underbar oxå... Kram

2009-09-15 @ 16:50:57
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0