Kamera tillbaka.

YES den låg allt i bilen undanstoppad. Men jag skulle väl behöva en ny som den här är?? Här är lite kort från Melvins dop iaf & tusen Tack kära syster med familj för ett fint kalas.




 

Brorsan sjöng & var suveränt duktig som vanligt. Jag fick tyvärr inte den genen.



Nu har vi snart 20.års jubileum på Vero Moda. Har funnits i Sverige i hela 20 år. Det firar vi självklart med en massa kul o snygga godbitar till otroliga priser. Jag hade sagt hemma att nu ska jag inte köpa nått på ett tag. Men ändrade mig och kom på alla nya kläder jag behöver.


Regina i snyggt linne, kommer finnas i svart, vitt, beige och terrakotta.

 


Jag i en snygg väst som kommer kosta endast 199,95. Vill ha plagg!!!



Pälsväst med skinndetaljer. Kanon rätt i höst!!


Ny kofta som finns i butik nu. Underbart skön...


Sen är det två jackor som jag har världens besluts ångest över vilken jag ska välja. Är så underbart snygga båda. Ge gärna synpunkter på vilken ni tycker jag ska välja. Denna kappan eller......



.... en snygg duffel. Som för övrigt är så annorlunda mot de jag redan har & underbart skön. Hmm HJÄLP MIG NU, Please!!!

Vårt 20 års firande startar den 23 September då vi är laddade!!!


Äntligen fredag & vi har käkat tacopaj med sallad, mums!!! Nu ska vi ta glass o maränger o se lite på Idol med Cornelia. Sen bli det sängen för de små & jag o min kära tar nog ett par avsnitt med True Blood. Åhh så skönt o ha helgen framför sig.

Njut nu & ta till vara på varje minut. KRAM NETTAN ♥


Kommentarer
Postat av: mandel

Nej så svårt! Dom var kanonfina båda två! Kappan var nog snäppet mer som jg ser dig, men det kan ju bero på att det är den stilen du haft mest tidigare som du säger. Därför tycker jag DUFFEL <3

2009-09-11 @ 22:24:34
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Älskar västen och den översta jackan.. SÅ fina!



Men jag undrar om man får med dig på köpet? Du skulle passa bra i min soffa ;-)

2009-09-12 @ 12:58:48
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0