Kalas bilder

Vilken underbar höstdag!!!

Först svar på frågor?
Ja Therese du har smakat denna Nalle Tårta & är ju perfekt till barnen. Klart du får låna formen o får även receptet, kom bara förbi någon dag o hämta det. Kram

Till Malin om Valle tappat tanden, tappat o tappat han ramlade o slog ut den när han va 1 1/2 år.
Jätte synd & han hade så fina tänder men det är ju sådant man får räkna med när man har barn. =(

Nu ska jag vara så duktig o gå ut o putsa fönsteren, som jag skulle ha gjort hela dagen. Är så skitiga att jag snart inte ser ut ha ha!!!! Blev sent men hade ej tid på dagen blev fika som vanligt o idag med Hilda o Åsa♥


Lova med sin älskade gammelmormor Märta♥






Det bjöds på lite mat o fika !!!


 


Presenter från kalaset o hon va så nölj lilla hjärtat♥

Ska hämat Lova nu som har varit i Karlstad lekland, denna tjej är inte mycket still ♥ Men härligt är det, så det ska va när man är barn. Ha en trevlig söndags kväll.

Kram Aja♥


Kommentarer
Postat av: mandel

Jag har också haft kalas. Men jag fick inte lika skojiga presenter. Bara nästan :)

2009-09-13 @ 19:42:02
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0