Kaffe JA!!

Som Aja också så sitter även jag med mitt kaffe på morgonen. Alla utom Clara är på skolan. Cornelia skulle ta skolfoto idag så hon har med omsorg valt kläder. Med mammas hjälp.

Clara käkar frukost nu för hon sov lite längre idag. Brukar typ aldrig hända men idag vaknade hon mycket senare än oss andra. Men åhh så gött för henne.

Snart ska vi dra till jobb o dagis. Som sagt så börjar vår 20 års Jubileum idag och jag ska plocka fram alla våra härliga styles.

Ska ta med kameran och försöka plåta lite.

Tjo & Tjing Nettan.

Kommentarer
Postat av: mandel

Jag är ledig idag, och hade planerat in ett besök på 20-årsjubileumet. Maja skulle till kompis och leka, och Markus hänga med pappa på utflykt.



Men nej, nu får mamma snällt stanna hemma, utan nya kläder, eftersom Markus började spy igår. :( Hrmpf!

2009-09-23 @ 10:16:46
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0