Inga fler sjuka, TACK!

Sitter här nu vid min rosa skatt. ( den var väl investerad ) Har använt min lilla laptop så mycket och hela familjen  förderar hellre  denna nu än vår stationära dator.

Men känner mig trött och har ont i hals o kropp. Men vill absolut INTE bli sjuk, orkar inte det nu. Clara är bra nu idag och ska planerat på dagis i morgon. Så hoppas allt är över, vill inge mer.... men det vill väl ingen? Typiskt hösten och skolstart att det ska bli en massa skit!

Var en stund på jobbet men Clara vägrade släppa mig så det var bara att ta henne med. Men hon var lugn o lyssnade som tur va.

När vi kom hem blev det lite lunch o sen lekte flickorna på rummet med sina favoriter " Pet Shops ". Jag ringde min kära svägerska Åsa och fick recept på några kakor som är perfekta till barn. ( tänkte överaska dem o baka nått gott )





Idag var det visst stort Party för alla djuren.



Smarriga kakor till fikat ( gissa vem som åt mest? )

Men nu ska jag krypa till kojs så säger God natt.....zzzzzzzzzzzzzz Nettan ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

skulle väldigt gärna vilja att du la upp receptet på kakorna :)

2009-09-01 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0