Hemma

Idag var ridskolan inställd, men det gjorde inte så mycket. För jag ska iväg sen och då slipper jag stressa med hämtning och mat.

Så nu har vi käkat middag och de minsta satte sig på rummet och ser på Emil, Amanda är flitig med läxor Ja o Anton har jag inte sett skymten av. Passar väl på och skatear för jag har sagt att han måste va hemma sen när jag ska iväg.

Känner att min tid inte räcker till och det gör den inte heller för det är massa saker som jag vill ha gjorda men inte blir utav.

Läser ju som sagt andras bloggar o Linda på www.jolinsinredning.wordpress.com  har ju skrivit om va bra det var att anlita städhjälp. Så nu har följt hennes goda smak och de ska få ta och storstäda min källare. Är med lite blandade känslor då jag är lärd att man ska klara sig själv. Men då ska jag utnyttja min tid till att va en mindre stressad mamma o kankse helnöjd när detta är gjort.  Kankse tycker det är så bra så jag vill att de ska komma varje vecka. Men först o främst detta nu.

Längtar hemskt mycket nu tills vi ska åka till Rhodos, bara drygt två veckor kvar. Hoppas jag får massor av sol. Behöver det känns det som.

Nu ska jag ta och kolla in Nordljus och se om de har fått in mina lampskärmar. Sen får det bli ett ryck här hemma innan jag ska iväg.

So long NETTAN.

Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att du länkade till min blogg :-) Tack!



Anlita städhjälp är det bästa jag gjort. Istället för terapi. Jag är mycket mer harmonisk och mindre stressad. Vi är värda det :-) Go girl!!



Kram

2009-09-26 @ 12:36:53
URL: http://jolinsinredning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0