Hemma igen♥

JA nu är vi hemma o gjort allt inför nattning.

Karlstad turen blev lyckad,alltid lika kul att träffa Nettan o barnen. Allt flöt på tycker jag med tanke på att det va ja o Nettan med alla våra sötnosar.
Finns ju alltid massor man vill ha men fann i alla fall en Hanna Montana t-shirt till Lova o ett par snygga slitna jeans, som hon får när hon fyller år.

Jag köpte mig faktiskt ett par jätte snygga jeans på Gina o lägger ut på bloggen så fort jag kan. Jätte snygg tvätt va det. Tror dom passar bra till mina nya bruna skor från Ellos.
Vi avslutade med kaffe o glass, efter det va butikerna stängda. Men OBS va ju öppet så vi tog en runda där swich så va kl fem i nio. Så vi håller ut dagarna jag o Nettan men speciellt när vi är i Karlstad. Man ska inte ha dåligt med tid om man är med oss ha ha !!!!!

Nyss hörde jag den nya låten med Britney Spears, den är ju bara så bra. Sov gott nu!!!
Det ska jag göra. Kram Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0