Hello again..

Nu är jag tillbaka efter en hektisk helg. Jag ljuger inte när jag säger puhh, va skönt att denna helg är över!

Har verkligen gått i ett med mat, disk, tvätt, gått upp o ner på marten mm mm.

Men barnen är nöjda och det gör en gott. Cornelia & Clara har åkt karuseller i massor och favoriten för Clara var krockbilarna ( radiobilar ). Jag fick ju självklart åka med och sen även köra. Men hon klagade på mig när jag väjade för andra. Men mamma, du ska krocka. Ja ju mer desto roligare.

Cornelia gillade mest en som hette Spiderman och den tyckte tom jag att den var kul.

Håkan åkte en värsting med fyra G- krafter med sin kära lillasyster Ulrika. De var helnöjda och klart det bästa de åkt, värre var det med mig då som bara fick ont i magen av att se dem i luften. Ooo... Jag skulle aldrig sätta mig i en sån. Mesiga Nettan.



  Och inte nog med det på Söndag kommer Anton hem och förtsa han säger, Mamma gissa vad jag har åkt. Ja då förtsår nog ni med. Tur han inte sa nått före bara för det hade jag nog inte fixat.



De stora barnen har gått där i dagarna tre med kompisar. Jag fick i stort sett tvinga hem dem för o äta. Men bra att de har kul.

Men nu är det över och allt har gått bra
   Nu ska jag kolla in Cookalong med Tina o se om det är nått att ha.

Kram & Hej Nettan

Kommentarer
Postat av: Carro

Mmmm...Mârten, nice. Vi ska hem på Arvikamârten o äta mammas kolsoppa..



Vi kanske ses då om ni ska dit.



Kram

2009-09-22 @ 08:34:19
URL: http://lillkrukans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0