Härligt

Vädret är ju bara så konstigt, i alla fall här hemma. Ena stunden är det sol nästa så spö regnar det verkligen. Annars har faktiskt dagen varit härlig.


Jag o Valle tog en prommis efter vi lämnat Lova, sen har vi varit hemma. Det är väldigt ovanligt för att vara mig. Men har haft en lugn skön fm & ska hoppa i duschen för att möta Nettan i Karlstad. Jag är expert på att stressa men man ska verkligen försöka varva ner o ta vara på stunden.

Lätt att säga det men svårare att göra men idag lyckades jag.

Min gulliga vän Didda kom förbi med en blomma till mig bara så där hux flux. Å va glad man blir att det finns sådna gulliga människor.
Det värmer o man blir så glad !!!!

Denna fina bollkryss tror jag det heter fick jag & den är redan planterad♥


Valle har kosat med mamma idag & lekt med bilar som han verkligen älskar♥

tjingeling Kramizzzzar Aja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0