Grekland

Välkommen till SunGarden

       

Nu längtar jag verkligen tills vi ska åka iväg. Ska bli så skönt o ha en vecka tillsammans o bara va. Bada, sola o äta gott!!! Mysa....

Hoppas det är tillräckligt varmt bara, det är det enda som oroar mig att det ska va för kaaallt!! Brrr... Men jag försöker tänka så här. Att en vecka semester o va tillsammans är gott nog. Så då gör det inget om det inte är jättevarmt. Men jag älskar ju sol och skulle hemskt gärna vilja ha och ser då detta som en stor bonus om det är. Hi hi.

Kollade nu och det är nu 25 grader och sol.

Håll tummarna att det håller i sig några veckor till.

Snart helg igen, veckorna flyger fram.

Ha en gör go dag kramisar Nettan

Kommentarer
Postat av: mandel

Åh Lyllosar!!! :)



Kram

2009-09-24 @ 17:47:26
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Linda

Va härligt!! Nästan inge avis ;-)

2009-09-26 @ 11:06:22
URL: http://jolinsinredning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0