Godis

Ja nu sitter jag här igen. Har varit på möte på Amandas skola. Fick se en massa fina kort från lägret de hade i början av terminen. Det är allt min lilla mysiga tjej det. ( fast så får jag nog INTE skriva ) Du är så fjantig mamma, säger hon då!!! Men det bjuder jag på.

Här hemma har vi bakat Martensgodis o både Amanda & Anton har visat styrkeprov på att veva runt all den tunga smeten. Men åhh va gott det är. Nu ska vi smaska rejält.

I morgon är som sagt en ledig dag o har tänkt o ta oss till Arvika direkt vi lämnat skolbarn. Tar emot lite bara att man inte kan slappa o mysa hemma när man är ledig. Men jag vet också va mysigt jag tycker det är bara jag kommit fram o träffat Aja. Först ska hon få följa med mig till Färglagret o köpa färg. Sen en snabbis i några affärer och sen en fika. Ett måste jag va tillbaka o hämta mitt lilla hjärtegryn som går i ettan.

Sen har Cornelia bestämt middag och då var lasagne på önskelistan. De får bestämma middag en gång i veckan och turas om, så nästa vecka är det Antons tur.

Nu ska jag tvätta mitt face och krypa ner i säng med min älskade bok.

Ja just det, jag ryckte av alla sängkläder i morse och inte satt på nytt. Åhh va jobbigt det blev nu då. Det hade jag ju inte alls räknat med. Men Okej lika bra o få det gjort. Pust stön va tråkigt!!!

So long my friends.

Kram kram kram Nettan

Kommentarer
Postat av: mandel

Det där med lakanen händer mig jämt!!! Varje gång tänker jag att nästa gång, ska jag minsann bädda direkt. Men nästa gång tycker jag det är mest besvärligt.



TACK för grattiset! Kram!!

2009-09-16 @ 23:12:15
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: malin

kul idé att dom får lov att bestämma en gång i veckan. lätt att få reda på favvosar då :)

2009-09-16 @ 23:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0