Glad man blir....

... tänk vad några ord kan betyda så mycket. Nu i detta tänker jag på Tina ( Ajas mamma ) och min allra käraste gamla vän Carro. Ja så gammal är hon inte. inte på det viset. Nej faktiskt ung o fräsch o pigg precis som mig. En
-74 helt enkelt, fast vi kan väl avrunda till 25 år i år.  Men vi har känt varann sen femårsålder o vet allt om varandra. Och då menar jag verkligen ALLT.

Fick iaf så gulliga kommentarer av dessa underbara människor. Tina, blev faktiskt lite avis att du går på Yoga. Jag vill med. Men det är ju skillnad på Stad o Stad. Hos dig är det bara så fint. Var ju på väg och åka upp i somras men då drar ju din dotter vidare 100 mil till ( kändes det som ). Det var ju en fin gest o vilja se mig. Ha ha...

Hoppas vi kan ses så småningom. Det blir väl nån tur till Värmland frampå så kanske ni kan hälsa på mig igen.

Grattis till jobbet med. Åhh va mycket fint de har. Vill ha massor. Men får väl ta det på plats i butiken nån gång. Funderar starkt på lampan Aja o du har. sköt om dig KRAM

Carro
kul att du tittar in hos mig och jag följer dig som värsta beundraren. Kika in på hennes nya blogg http://lillkrukans.blogg.se/ Kanon kul att du har börjat blogga. Nu behöver jag ju inte ringa dig heller längre. så stryker dig på listan. Just kidding!!

Men lite sanning är det då det är så bekvämt att gå in o kolla bloggar vad kompisar o släktingar gör så man behöver inte höra av sig. Så bra med cyberspace!! Eller vart är det på väg???

Till helgen är det kalas gånger två, Igen!! Erik fyller 14 år & lilla Lova blir 6. Samma dag har de lyckats med. Sen fyller kusin Patrik år i morgon.

Ja må han leva, ja må han leva.... Stort Grattis från mig till dig. ( va glad att du slipper höra mig sjunga på riktigt ). Lovar o ha med böckerna till helgen. Men Bella i boken blir förhäxad av ett otäckt djur o tar livet av sig. Ifall du vill veta hur böckerna slutar. Annars så Sorry. Kanske inte kul o läsa nu, lr???? Ha ha ha Gud vilken rolig humor jag har.

Nu ska jag bada två små flickor o stoppa dem i säng. Får läsa lite Tingeling också. Provade med Twilight, men det uppskattades inte. Så synd. Så det får bli senare.

Ha det bra alla sköna  KRAMELIKRAM Nettan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0