Fortfarande glad...

Känns som jag går med ett leende på läpparna. Men bara ibland för guds skull. Jag vill ju inte verka naiv!

Tusen Tack för underbart Tips av Malin. Hur man jagar bort spöken! Ska faktiskt ta o prova detta ikväll. Tar det mycket seriöst. Ska ladda upp för denna lilla lek. Lät kanonbra tycker jag. Barn funkar ju faktiskt så ibland att det ska tas på allvar. Och då är ju detta perfekt att trolla bort dem. Tusen TACK

Är så roligt när man får kommentarer och gläds åt detta. ( ja det behövs inte mycket för att göra mig glad ) Men fortsätt så o kommentera mera......

Dagen på jobbet kändes låååång. Fram tills jag upptäckte att min klocka stannat och då insåg jag att jag bara hade en halvtimma kvar. Har haft en ordentlig städdag o röjt o torkat. Men tyckte jag hade hållit på i en evighet o förstod inte att klockan bara var ett. Shit va klockan gick sakta idag. och det gjorde den ju också ett tag iaf eller rättare sagt den gick inte alls. Men nu är jag hemma och klockan går i rätt tid.

Hade lovat Clara o ha pick nick idag så efter middan bar det av till farmors o farfars baksida. Hade med sig varm o´boy o kakor. Cornelia följde också med som sällskap. Nu är de redan tillbaks så jag får släppa min rosa skatt o umgås med mina verkliga skatter. Mina älskade barn såklart. Får passa på när de är små. De stora är ju med kompisar i stort sett hela tiden så då duger jag bara ibland. Men, men glad att jag får va en liten del iaf.

Idag har Amanda sin kompis Elin här så de skulle greja o fixa på Amandas rum lite. Skönt o ha dem i huset o otroligt kul sällskap. ( när jag får va med som sagt ) Men så otroligt fina tjejer så man blir varm i hjärtat.

Har ett bak framför mig också. Amandas franska har dragit igång igen och nu redan våran tur. Puhhh....

Vi får se vad som hinns med. Hade helst gått o lagt mig i soffan o läst " Ljudet av ditt hjärta " ist. ( Twilight ) Men det får väl sparas till ikväll.

Kram på er and sooo long Nettan

Kommentarer
Postat av: mandel

Hihi! Så sött, du har ett bak framför dig! :D



Jag hade också en otroligt seg dag på jobbet. Hela veckan har varit seg.



Kram

2009-09-09 @ 22:04:04
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0