Förkyld

Jag har fått en riktig dunderförkylning. Inte feber ellr nått sånt men täppt i näsa o ont i hals. Det slår ju genast ut luft o doft sinne på mig, och det gillar jag INTE!!! Men, men inte mycket man kan göra åt det...

Igår följde jag med min käraste till Karlstad för han behövde nytt pass. Hade ju tänkt o gått o shoppat en del o se nån bra film på Bio. Men kände att jag inte var i topp form så vi fick ta en lugn kväll hemma ist.

Men lite nya husgeråd blev det som vi hade bestämt sedan länge. Vi hade kommit till det stadiet att det typ var tre olika modeller på gafflar o knivar i lådan. Inte så kul o ha världens konfetti där. Men nu blev det nytt o så snygga i rostfritt stål.

Cornelia fick nya stövlar som hon valde ut själv o var så nöjd över. Vår lilla tjej som blir så stor. Hänger inte riktigt med. Hon säger till mig emellanåt. " mamma så liten är jag inte " Men då svarar jag att " i mina ögon är hon alltid liten o kommer nog alltid va ". Barn är barn.........

Idag är det dags för en heldag på jobbet. Håkan ska nog greja o Cornelia & Clara på kalas.

I morgon är det dags för dop för lilla Melvin. Han är så söt den lilla prinsen. Och stolt kusin Amanda ska få äran o va fadder.

Ha en bra dag KRAM Nettan ♥

Kommentarer
Postat av: regina

Är du frisk nu då :) mvg Regina

2009-09-07 @ 15:20:23
URL: http://reginaalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0