Familjen Fredriksson♥


Lova på fik mitt i Gallerian i Stockholm


Valle va super nöjd när han fick sin chokladboll.


Mamma Aja & my sweet girl 


Me and my lovely ♥ Vi båda älskade Stockholms trippen o alla goda mysiga cafe som finns överallt. Spelar ingen roll om det är mån, sön så är det alltid öppet. Det är ju det man saknar på små ställen. Här är ju ingenting öppet på en sön =(


Två snygga tjejer på restaurang, på söder. Corinne & Lova!!  där vi avslutade fredags kvällen med en god middag. Fast personalen va inte så vänlig , verkade mest som om hon tyckte allt va jobbigt.
Men vi hade i alla fall trevligt.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag & min kära man köpte hos lunch ute, alltid lika gott!!
Sen har jag plockat o dolat här hemma o är faktiskt riktigt nöjd.
I kväll har det  varit mys o bus med barnen o det är guld värt det, lyx för mig.
Man ska verkligen ta vara på det man har o se på det, å inte på det man inte har.
Family number one!!!!! Ni är mitt allt♥,

Ha en trevlig tisdags kväll Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: faster Nettan

Åhhh så söta de små gullisarna. längtar så efter er alla nu. Ses i morgon. Va avis jag blev när jag såg fika bilderna. Men happy for you. Hugg

2009-09-29 @ 23:23:41
Postat av: mandel

Vilka snyggisar ni är allihop :)

2009-09-30 @ 12:45:51
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0