En helt vanlig Söndag

Ja Söndag kväll och dagarna bara försvinner. Har sagt det förr o säger det igen. Det går för fort!!

Darlingen har slitit ute hela dagen, stackarn!! Men det blir så bra. Han är bara för duktig. Tur jag har med en händig man. Nya trappan är på plats och nu måste jag hitta rätt färg på lasyr under veckan. Ska ha mörkgrått och då vill jag ha den nyans jag tänker på också men inte funnit.

Kul att så många ger oss kommentarer Älskar det och det känns som man får en massa nya vänner. KUL!!!

Om öpppethus dagen Fy & Usch, så var det några som reagerade. Men vill bara tala om att Cornelia hade varit ledsen ( känner ju mitt eget barn ) Men det hade också gått bra och vi gjorde ingen stor sak utav det här hemma sen. Utan pratade ut om det och då ryckte hon på axlarna och problemet var ur världen. Tur med barn att bara man förklarar och hör efter hur de kände så lägger de det bakom sig och går vidare. Sen mös vi med varann hela kvällen i soffan. Sköönt!!

Idag har alla barnen varit hemma o ätit tillsammans med oss. Och då menar jag alla!!! Och jag fullkomligt älskar det. Är inte så ofta det händer att alla är på plats samtidigt, då de ofta kan ha annat för sig. Satt i samlad trupp och åt en rejäl Söndagsmiddag och till efterrätt gjorde jag Äppelpaj. Som jag lovat Håkan sen förra helgen. Åhh va mysigt det var. Njöt medans det varade...

För inte långt senare splittrades det upp igen. Erik, Elin & Chris drog vidare, Anton skulle till kompis. Men Amanda var kvar men hade kompis. Cornelia o Clara återgick till sin lek. Håkan drog ut och fortsatte på projektet. Jag själv stod kvar med disk överallt. Men vad gör väl det med en familj som denna. Älskar att just jag är jag och har alla dessa runt mig.

Nu ska jag forsätta Söndags kvällen att umgås med min man.

Puss & Kram Nettan ♥

Till Aja vill jag också säga Tusen TACK för ett helt underbart trevligt kalas. Ingen är väl som du. Tur att brorsan lyckades haffa en själsfrände till mig. LOVE YOU. // Your sis ♥


Kommentarer
Postat av: mandel

Jo, jag är inte speciellt glammig men snäll ändå :D



Det är roligt att hitta bloggar, speciellt om man "hänger" under samma tak om dagarna :)

2009-09-14 @ 12:39:43
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0