Min fredag

Pumpen igår va jättekul. Bittan som hade passet var precis så som jag tycker är lagomt mycket. Strukturerat o lagomt med prat o skön musik. Så jag kommer deffintivt att fortsätta.

Men dagen har gått bra men känner nu att jag kommer att ha väldigt, väldigt ONT i morgon. Ger sig tillkänna mer o mer. Det sägs ju att är man otränad så kommer det inte dagen efter utan längre ändå. Som typ dagen efter där igen. Så det säger väl en hel del om mig!!!

På jobbet har det varit full fart o en massa folk som ville förnya garderoben. Kul, riktigt kul! Jag själv tog ett varv på lunchen (som jag typ aldrig hinner annars) och fick uppdatera mitt badrum med cremer och hudvård. Köpte en bodyscrub med en himelsk god doft från ett ganska nytt märke. BJÖRK & berries. Åhh den doftade helt ljuvligt och ska vara jätteskön. Nu kommer jag bli mjuk alltså. Bara naturliga varor och icke djurtestat. Bra va ???

 Valde den med smultron.

Sen blev det Gynnings parfym " Go Girl " till Amanda. Jätte fräsch doft & kanonbra då kan jag låna av henne.

Cornelia hade jättekul på discot och vann tom en danstävling. Danspartnern var brorsan Anton, så hade gärna velat se då de tog hem första plats o godis i pris.  Mycket spring o lek var det när jag o Clara kom dit. Hon tyckte det var kul att få vara med ett litet tag.

Nu ska jag inta sängläge då jag känner mig riktigt trött. I morgon är ALLA lediga. Inga tider eller måsten. Underbart. Men vi har o göra om vi vill o vore bra om det blev gjort men får se om jag känner för det. Så det så....

Ha en revlig helg & KRAM & GOD NATT!!! NETTAN ♥
( Aja framme i Storstan o har det hur bra som helst )

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Nettan!



Jag tänkte börja på pumpen men hittade ingen anmälningslista på simhallen. Behöver man inte anmäla sig dit tro?



Har varit inne och kollat heminredningssidan du tipsade mig om. Är jättesugen på att bli återförsäljare fatiskt. Det är verkligen min stil och får jag inte sålt så mycket så har jag ju nalla gånger användning för grejjerna själv ;-)



KRAM

2009-09-26 @ 11:04:58
URL: http://jolinsinredning.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0