Clara tapet!

    Aja visade mig en tapet som va snygg som tips till Claras rum. Jag föll direkt. Den tar jag ingen ide o titta på några andra. Den är perfekt. Stjärnor som en fondvägg och de tre andra beigevita. Clara gillade den också. Den o en med delfiner på. Men det fick jag avleda. Denna o sen en bård med blå delfiner hade inte känts som ett optimalt val.

Men stars får det bli o rosa som Clara.

Hade en toppendag o fick med färg o lite till hem. Avslutade med en stor fika på City med Aja, mamma & Dick. Mycket trevligt!!! Och lilla Valle & Clara då förstås, inte att förglömma.

Nu är jag helt slut. Men har fått gjort allt jag ville innan kvällen och bonus, älsklingen är hemma!!

I morgon är det Marten här i trakten så mycket väntansfulla barn.

Go Natt Kram Nettan.

Kommentarer
Postat av: mandel

Otroligt snygg!!! Hej på mâten :)

2009-09-18 @ 09:10:18
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Sara Grundel

Lukas har oxå en fondvägg med stjärnor, Fast jag målade stjärnorna själv. Tycker det blev lite roligare för då kunde man ju måla stjärnorna i olika stl.Fast denna tapet är ju otroligt snygg oxå =) Kram

2009-09-18 @ 10:25:57
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0