Bygget

Fullt upp som vanligt känns det som, hela september det är något varje dag.
I morgon fyller ju Lova 6 år♥ Vår solstråle.

I morse innan hon skulle åka till förskolan & va på gott humör, inte alltid det händer på morgonen.
Men idag va det så skönt, allt flöt på !!!


Bygget går framåt & ser riktigt bra ut, tror jag kommer bli super nöjd. Så härligt att börjar hända lite här ute!!
Har väntat i fem år o kommer nog få målat också, säger inte för mycket innan det är gjort. Alla som har hus vet säkert att det är något att göra jämt, så är det här i alla fall.
Barnen är redan ute på soldäcket , leker & dansar för fullt.

Nu ska jag baka en Nalle Tårta som Lova ska få till morgonen♥ I kväll blir det mys med familjen o ska se det nya programmet som börjar på 4 :an , tror jag ? Kändisdjungeln kul med något nytt.
När fröken Lova somnat får jag passa på att göra lite paket till tjejen.

Mazza Kramizzzarrr Till er Aja♥

Kommentarer
Postat av: mandel

Tack för grattiset :) Jag fyller hela hemska 30 nu på onsdag! :p



Kram

2009-09-11 @ 22:25:49
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0