Bomb nedslag

Ja så var det hemma hos mig igår.


Drog i gång med ett storbak. Nettan hade ju talat om för mig hon skulle baka bullar så jag ville ej vara sämre=) Bakade på 1 l så man kan säga att jag hade bullar både högt & lågt i köket, tur är ju att jag har ganska stort.

Sen bakade jag även Chokladrutor eller Kärleksmums eftersom vår älskade dotter fyller 6 år på lördag & hon älskar dom!!!! Ja man kan säga att det var fullt upp igår.  När jag plockat bort o städat allt så var väl klockan typ halv ett, så var alldeles för trött för att göra ett inlägg =)
Rignde Nettan i alla fall o sa ett det va hennes fel att det blev så stökit ha ha . Men då säger hon att hon brukar baka på 5 dl mjölk & det säger du nu !!!! Sa jag.
Men nu har vi bullar i alla fall så dröjer det väl ett år till, tills nästa gång......

Bildbevis


Barnen hade också kul på bullbaket, Lova med kompisen Rasmus


Valle ville ju självklart baka också♥


Hilda & Åsa kom på bullfikat o Hilda gillade dom i alla fall. ( tror jag)

Även idag har det varit fullt upp!!!

Jag & Valle har varit i Karlstad o köpt en present till Lova, blir jätte bra tror jag. Men det får ni se på lördag va det är. Nu är vi hemma igen & ska snart hämta lilla Hilda på dagis som ska vara hos oss.

I kväll är det dags för träning igen tji hoooo!!!!

Ha en bra dag i det härliga höst vädret♥

Kram Aja♥

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha ha... Men det var väl bra. Nu har du ju frysen full iaf. Ett helt år tror du ja. Vänta tills mina barn kommer. Jag ska baka nya till helgen. Saknar dig beauty Puss & Kram

2009-09-10 @ 16:40:07
Postat av: mandel

Det där är inget bombnedslag. Det är stökigare hemma hos mig när det är nystädat!



Fina barn, och bullarna såg rikitigt trevliga ut!

2009-09-10 @ 16:48:24
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Sara

Haha Rasmus var så nöjd över bullarna. Han åt upp hela påsen själv och ingen fick smaka. Kram

2009-09-14 @ 14:13:35
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0