Bla bla bla!!!

Känns som om jag kan radda upp hela min dag från det ena till det andra.

Först började dagen med att åka in o köpa färg, ska ju måla om huset = äntligen!!!!

Andra åkte vi till ÖF. jag o Valle & han älskade att vara tillbaka, få leka o sjunga lite.

Tredje blev det ridskolan med Lova & hon älskade det o jag som är livrädd för hästar. Va inte det förr men med tiden så har jag blivit. Så självklart vill hon fortsätta att rida.
Inte nog med det, här skulle ju föräldrarna tränsa & sadla hästen o även leda den SHIT!! Va det första jag tänkte men va gör man inte för sin dotter.
Bara att gilla läget men stackars den häst vi hade, LADY hette hon. Hon märkte nog att inte jag kunde ett skit ha ha !!!

Fjärde blev det in på Elon o beställde nytt kylskåp = äntligen det med. Har haft ett inbyggt med dolda luckor, det sämsta som finns o köp aldrig det.

Ungefär ett sådant blir det fast i vitt. Ska bli så skönt med en stor frys har bara en halv nu. Då kan jag baka ännu mer =)
Har även längtat efter att alltid få isvatten direkt från frysen nu får jag även det.

Femte hem o nattat våra sötisar som va helt slut efter denna dag♥  Nu ska jag umgås lite med min kära man när det ändå finns lite tid.

Sov gott    kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Åhhh vilket snyggt kyl o frys skåp. Nu ska jag komma o innjuta synen av ett sånt med. Bra att du kan testa om det funkar bra med isvatten i dörren. Så behöver inte jag fundera sen när jag ska byta. PUSS & KRAM

2009-09-15 @ 07:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0