BESÖK!!

Så kul, så kul när min kära broder med familj kommer till jobbet. Jag & Aja ses ju ofta såklart men det är sällan Fredrik har tid. Verkligen jättekul o Ajas lillasyster Fanny var med och det var så himla kul o se henne igen. Strålande vacker som alltid. Men bild på henne är lika svårt att få som på Amanda. Inte så stor chans med andra ord!

På jobbet har det varit full fart men jättekul såklart.





Kanon varor till kanonpriser!!!



Vi har ju så himla sköna, snygga trosor och nu har vi även fått in snygga, sköna strumpor med roliga mönster och även enfärgade så klart. Jag gillar :-)



Så kom ju min kära, underbara svägerska på besök och henne blir jag alltid så glad över att träffa. Påverkar mig oerhört positivt energiknippe som hon är. Love you sis!!

Nu ska jag jobba lite och sen blir det True Blood på TV igen!!!

KRAM & GOD NATT NETTAN ♥


Kommentarer
Postat av: Aja

tack det sammma♥ Alltid lika kul att komma till dig & din familj. Du är toppen!!! Ha en bra dag sötis♥

Kram svägerskan Aja♥

2009-09-24 @ 08:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0