Arg!!!!!!!

Är så irriterad o arg, hur kan man vara så klantig som jag.
Tror ni inte tappade ut hela korvgrytan när jag skulle ställa in den i nya kylskåpet. Belv arg så jag kokade!!!
Tur det va jag så då kan jag ju ej skylla på någon annan, bara mig själv.

Jag har nu städat i en timme jag, som tyckte det va så härligt med ett nytt & rent kylskåp. Men det varade inte länge.
Klantskalle som jag är........


Det sprutade verkligen över allt väggar & kyl o frys =(

Var tvungen att avreagera mig lite.

Svar: Väskan jag la ut förut är i från Lindex, tycker själv den är kanon fin.

Kyckling grytan, ja visst finns det recept:

*800 gr Kycklingfilé som jag skär i bitar.

*Kryddar med kött & grill,vitpeppar, salt o vitlökspeppar brynar den.

*Häller i vatten så den små kokar & sen hälften grädde / matlagningsgrädde.

*Lite soya o sen fyra sorterspeppar, en ost som finns på burk.

*Kokar i hop det o sist skivad paprika♥

Mums mums super gott♥   Lycka till

Kram Aja♥

Kommentarer
Postat av: mandel

TACK!!!



Näääää, så fisigt! Vad arg och ledsen man blir en sådan gång :(

2009-09-20 @ 20:35:16
URL: http://mandelen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0